Hell's week s-a terminat!

Da, doamnelor şi domnilor, nici mie nu imi vine să cred, dar asta este: săptămâna a 7-a, săptămâna de foc, Hell's Week s-a terminat. Retrospectiv vorbind, mi-am imaginat că va veni şi această zi, dar nu m-am gândit ca azi, sâmbătă, la ora 19:45, mă voi simţi atât de liniştit, de relaxat. Deşi, mai mult ca sigur că nu am experimentat adevaratele emoţii care le ai în timpul sesiunii de examen, când ştii că nu mai ai o a doua şansă, că trebuie să dai totul ca să primeşti confirmarea trecerii într-un nou an de facultate, când timpul se extinde atât de mult că nici nu realizezi când trece vacanţa de iarnă, trezindu-te direct în sesiune, nu îmi fac griji pentru viitor.
Examenele în sine s-au derulat cum nu se mai putea mai prost. Matematica a fost, este şi, cu siguranţă, va ramâne o entitate abstractă pentru mine, bucăţica de creier răspunzătoare pentru cunoştiinţele mele la această disciplină evaporându-se în timpul vacanţei de vară. Cred că nu mai este nevoie să descriu atrocităţile văzute pe foaia de examen primită, sudoarea căzută de pe fruntea-mi încreţită în timp ce încercam să desluşesc cerinţele subiectelor sau emoţiile care se citeau pe feţele colegilor mei: disperarea, deznădejdea şi teroarea. Dar poate că nimic nu se aseamăna cu examenul de la Arhitectura Calculatoarelor. Deşi am fost avertizaţi că acest examen a fost creat ca să-l pici, am avut toată bunavoinţa să imi învaţ, proces care a durat aproximativ două zile non stop, de dimineaţă până-n seară, să mă încumet sa particip şi, în prealabil, să dau tot ce am mai bun din mine. Credeţi că a fost suficient? Nici pe departe. Cele 20 (sau 25) de minute desemnate pentru finalizarea testului cât şi cele 14 întrebări "accesibile" (conform părerii profesorului) au devenit un impediment psihologic, o barieră în păstrarea lucidităţii, astfel încât, la înştiinţarea unuia dintre supraveghetori că mai avem 2 minute, am realizat că nu facusem absolut nimic (0 barat, mulţimea vidă, etc). În acele ultime minute, am transcris în cea mai mare viteză posibilă, calculele, raţionamentele si mâzgâlelile de pe ciornă pe foaia de examen, fără să mai conteze dacă ceea ce scriu e corect sau nu.... Dumnezeu cu mila!
Închei aici, doamnelor şi domnilor, dragi cititori, acest "mic" articol despre săptămâna a 7-a. O săptămână ca oricare alta, dar cu o însemnătate aparte pentru mine, pentru noi, studenţii din anul I, ai Facultăţii de Informatică.
Marele Creator Out!

Niciun comentariu: